sunnuntai 18. syyskuuta 2016

Sairastelua

Eilen mulla ja Petellä piti olla koulukilpailut, joista oltiin haaveiltu jo pitkään, mutta ei! Enköhän mä tule heti sairaaksi, kun kauan odotetut kisat olis..

Perjantaina mulle siis nousi kuume, 38.9 näytti välillä, joten peruin heti kisat, en olisi kuitenkaan lauantai aamuna ollut ''normaali'' kuntoisena. Mua harmitti tosi paljon, Pete oli ollut tosi hyvä treeneissä, ja muutenkin olin oottanut kisoja tosi paljon, kun en oikeestaan Petellä ollut käynyt koulukisoissa..

Nooh, ehkä vielä tulis pian jotkut koulukisat, joihin voitas osallistua, ainakin toivottavasti.

Ei mulla nyt oikeestaan muuta ollut, halusin vaan infota teille :D




6 kommenttia:

  1. Oi harmi. 😭 Mullekkin käynyt noin, että peruuntuu viime tipassa, kun olin pölhönä katsonut väärän päivän ekana kisoille ja sitten ne olivatkin jo menneet sillä tallilla viikko sitten. :o Toivottavasti nyt voit jokatapauksessa paremmin. Niin ei muuta kuin uusia koitoksia kohti. Kyllä te onnistuttu vielä. 💕

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh, varmaan hiukan ärsytti? :D Ja voin joo paremmin, kiitti❤❤

      Poista
  2. Paranemisia sulle, harmi että jäi kisat väliin! :(

    VastaaPoista

Kommentoithan asiallisia kommentteja.. :)