perjantai 22. heinäkuuta 2016

Uusi kamera!

HUOM! EI HEPPA AIHEINEN TAI HEPPA KUVIA! PALJON KUVIA! :)

Kuten otsikosta huomaa, mun uus kamera tuli! Kamera on siis Nikon D3300! :) Jännitti hiukan, tai aika paljonkin, että kerkeääkö kamera viikonlopuksi, kun sunnuntaina alkaa leiri, mutta kerkesi, onneksi. Olin ihan innoissaan, muttakun pääsin kameraan tutustumaan, meinas mennä hermot kun tottunut Canonin käyttöjärjestelmään, mutta pikku hiljaa pikku hiljaa :D

Pistin heti akun lataamaan, ja laitoin kaikki simkortit paikalleen jne. Kun akku kerkes vähä latautua, aloin tottakai räpsimään kuvia, ensimmäisenä meidän kissasta :D Laitan nyt vaan näitä kuvia, ja ymmärtäkää etten oo melkeen koskaan käyttänyt Nikonia, ja muutenkin uus kamera mulle niin jotkut kuvat on vähä.. :D







Tässä oli joitain kisu kuvia :) Tää postaus on nyt aika kuva painotteinen, mutta toivottavasti se ei haittaa.. :D

Pari jotain epämäärästä.. :D




Sitten koira kuvia! :)







Tässä oli nyt jotain! :) Eli jos joku ei vielä tiennyt, meillä on yksi maatiaiskissa ja kolme norjan harmaata hirvikoiraa, yks koirista syntynyt meillä :) Lisäksi meidän yksi koirista astutetaan taas vuoden vaihteessa, en tiedä jääkö sen pennuista meille yhtään :D

Mitäs tykkäsitte tällasesta vähän erillaisemmasta postauksesta? Tällainen oli mun mielestä ihan kiva, vähän vaihtelua tavallisiin kisa ja ratsastuspäivittelyihin! :)

Minkälaisia postauksia haluaisitte? Oon miettinyt mun varusteiden esittelypostausta, kiinnostaisko? :)



2 kommenttia:

  1. Mielettömän ihania kuvia! ❤️ Ehdottomasti lisää tällaisia kuvapostauksia tuolla uudella kameralla. Ja tuo varusteiden esittelypostauskin voisi olla hyvä. 👍🏻

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitti! :) Varmasti näitä tulee lisää, jos vaan haluatte, kun tykkään räpsiä ihan tuollasia turhiakin kuvia :D Ja okei, sitä voisin alkaa tekemään :)

      Poista

Kommentoithan asiallisia kommentteja.. :)