sunnuntai 17. heinäkuuta 2016

Päivittelyä ja kuulumisia

Hetki on taas vierähtänyt viimeisimmästä postauksesta, muttei ole oikein ollut mitään kerrottavaakaan. Tähän päivittelyyn laitan vanhoja kuvia.

(C): Milja Piukkala

Ilmat on vaihdellut ihan laidasta laitaa, välillä on ollut ihanan lämmintä, mutta useimmiten kuitenkin satanut vettä :/ Peteäkään ei olla päästy uittaan, vaikka monta kertaa ollut suunnitelmissa, mutta sitte ilmat on pilanneet kaiken ://

Peten kanssa on sujunut nyt hyvin, ei oo tullut mitään takapakkeja. Hirveä himo hyppäämään, en muistakkaan millon viimeksi olisin Petellä päässyt hyppäämään.. Jospa sitä taas joku päivä sais aikaseksi kysyä tuntia tai valmennusta.
Hurja lentsikka, 80cm korkee ja 120cm pitkä :D
(C): Annika Viljamaa

Jojon kanssa on myös mennyt hyvin, oikeissa kisoissa ei tosin olla käyty. Jojo on ollut viime aikoina tosi muuli, mutta loppu tunnista ollut aina tosi hyvä! Viime keskiviikkona oli Sievissä Hakamaantallilla harjoituskoulukilpailut, joihin ilmoittauduttiin kn.specialiin, mutta vaihdoin sen helppo C:1 2000, kun ei oltu kunnolla keretty harjoitella tuohon hiukan vaativampaan luokkaan. Kisoista saatiin 65,750%, ja 3. sija! Ihan hyvin siis meni, vaikka Jojo vähän hyytyi radalle. Verryttelyssä se oli tosi kiva, mutta radalle mentäessä se ei oikein kulkenut hyvin.

(C): Annika Viljamaa

Viikko 30 mulla alkaa leiri, jolloin ei varmaankaan tuu mitään päivittelyjä, mutta leirivideon sieltä teen, sinne mun ja Annikan kanavalle (Tykkiponit) :). Meen siis Ahon Tallille Mankilaan, hoitsuksi mulle tulee Sylvia :) Innolla ootan leiriä, vaikka oon kuullut aika paljon huonoa Ahosta, mutta meen ihan avoimin mielin, mistä tietää vaikka tykkäänkin! Leirille en ota ponia mukaan, Jojon oisin ottanut mutta Annikalla oli samaan aikaan leiri, ja se ottaa sen mukaan.


Syksympänä oon _ehkä_ menossa Sarin Tallille viikonloppu leirille Peten kanssa, jos sen omistajalle käy :) 
(C): Annika Viljamaa

Oon muuten tilannut mulle uuden kameran! Tarkoitus oli ostaa Canon eos 1200D, mutta päädyttiinkin Nikon 3300:seen, joka on melkein sama kuin Canon eos 1100D :) Kameran pitäis tulla nyt ens viikon aikana, ja toivottavasti tuleekin kun se mun leiri oli tosiaan vko 30, ja tarvin sen sinne mukaan :D
(C): Milja Piukkala

Mulle on etitty taas sitä ylläpito ponia melko ahkerasti, ja nyt sopiva on ehkä löytynyt, siitä lisää myöhemmin ;)

Tein myös Petelle oman instagramin, jonne tulee pelkästään Petestä kuvia, löytyy nimellä @team.ranskanperunat, käykää seuraamassa jos kiinnostaa :) @team.jojoponi kin on muuttunut @tykkiponit nimiseksi, että se on nyt meidän blogille oma ja sinne laitetaan Jojosta, Petestä ja muistakin hevosista kuvia aina :)


Eikait mulla muuta erikoista, mutta ois kiva jos kommentoisitte jotain :))

2 kommenttia:

  1. Vau, eksyin blogiisi äsken ja ihastuin kertakaikkisesti banneriisi! Se on aivan upea. Tämä postaus oli myös kivaa luettavaa. :)

    Minun blogini: erisukuisetsuomenhevoset.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kommentoithan asiallisia kommentteja.. :)